środa, 22 sierpnia 2012

1. Prolog .

1. Prolog .


     Wkładam do walizki swoją ulubiona bluzkę w paski i usiadłam na łóżko spoglądając na okno . To już dziś . Od dziś wchodzę w dorosłe życie i zaczynam sama decydować o swoim życiu . To piękne , a zarazem przerażające . Boje się tego , że nie podołam wyzwaniu i nie spełnie swoim marzeń o , których już od tak dawno marzę . Włożyłam ostatnia parę butów do walizki i zamknęłam ją . Wzięłam walizkę i ustałam w drzwiach mojego pokoju . A może już nie mojego? Łza popłynęła mi po policzku . Możliwe , że ostatni raz patrzę na mój pokój , który ma na ścianach tony plakatów moich ulubionych wykonawców , ale zawsze przeważały plakaty z One Direction . Uwielbiałam i uwielbiam tych chłopaków . To dzięki nim jadę teraz do Anglii spełnić marzenia . Wyszłam z pokoju , a moi rodzice stali już na korytarzu . Byli szczęśliwi i smutni zarazem . Szczęśliwi , że mogę zacząć już nowe życie i smutni , że wyjeżdżam tak daleko . Moja mama uśmiechnęła się do mnie i przytuliła na pożegnanie .
- Wiem, że dasz radę. - Powiedziała odsuwając się ode mnie .
Kiwnęłam głową z uśmiechem . Tata przytulił mnie , ale nic nie powiedział . Nałożyłam buty i spojrzałam jeszcze raz na nich . 
- No to .. do zobaczenia .
- Paa ..
Otworzyłam drzwi i wyszłam na podwórko . Włożyłam walizki do bagażnika i wsiadłam do samochodu , w którym był mój kolega Maciek , który miał zawieść mnie na lotnisko do Warszawy . Nagle zadzwonił mi telefon . Wiadomość od Danielli :
" Czeeść! Jeszcze 5 godzin drogi zostało mi do Warszawy. A Ty , wyjechałaś już? Zobaczymy się na lotnisku .Pozdrawiam Daniella. xoxoxo"
Uśmiechnęła się i odposiałam.
" Cześć :) Tak , właśnie przed chwilą wyjechałam. Nie mogę się doczekać!!! xoxoxo"
Maciek spojrzał się na mnie z uśmiechem .
- I jak?
- Hmm?
- Cieszysz się, że wyjeżdzasz?
-Tak i nie.
Spojrzał na mnie z uśmiechem, a ja włączyłam radio. Uśmiechnęłam się, bo znowu usłyszałam ulubioną melodię. One Direction - What Makes You Beautiful . Po chwili zaczęłam ją nucić , a Maciek przyłączył się po chwili . Minuty płynęły nieubłaganie. Po 5 godzinach nareszcie wjechaliśmy do Warszawy . 
- No nareszciee! - Westchnęłam .
Maciek się zaśmiał i wjechał na inny pas. Po 30 minutach byliśmy już przed lotniskiem . Wysiadłam z samochodu i rozglądnęłam się czy w pobliżu nie ma Danielli . Nigdzie jej nie widziałam . Spojrzałam na telefon . Wystukałam w klawiaturę jej numer telefonu i zaczęłam dzwonić . Po jednym sygnale Daniella odebrała .
- Czeeść! Gdzie jesteś?
- Przed wejściem na lotnisko, a ty?
- Oo! Widzę ciebie!
I rozłączyła się . Rozejrzałam się dookoła , ale nigdzie jej nie widziałam . Nagle coś przyczepiło się do moich pleców .
- Coo???
- Czeeeeść!
- Cześć!!
Krzyknęłam i przytuliłam ją.
- Boże , jak fajnie cię spotkać! To jak lecimy do Londynu?!
- Taaak!!!
Przede mną stały już moje walizki , a obok stał Maciek śmiejący się z nas . Skarciłam go wzrokiem , a on tylko puścił do mnie oczko .
- No to idziemy?
- Ok.
Daniella uśmiechnęła się , a ja pożegnałam się z Maćkiem i ruszyłyśmy w stronę lotniska . Więc miało zacząć się od tego momentu nowe życie . Uśmiechnęłam się do Danielli pełna nadziei , że jak pojadę do Londynu wszystkie moje marzenia się spełnią .

9 komentarzy:

  1. Świetne czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne. Masz talent. Kocham to, jak piszesz kochana <3
    A w wolnych chwilach oczywiście zapraszam do siebie. Opo o One Direction :)
    http://niallandpatricia1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczyna się na prawdę super :D tylko myślę, że byłoby lepiej, gdybyś pisała imię Danielle przez jedno 'l' ;)
    ps. zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, spróbuje, chociaż już się strasznie do tego przyzwyczaiłam. I sądzę, ze tak też powinno być lepiej :p

      Usuń
    2. jakby to była DaniellE, to spoko, ale DaniellA wygląda dziwnie xd

      Usuń
  5. Naprawdę świetny prolog. Bardzo interesują mnie dalsze przygody Leny i Danielli. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy